[Issuedrinks] rfid guardian

Koen Martens gmc at sonologic.nl
Tue Aug 8 09:14:55 UTC 2006

Bjorn Wijers wrote:
> Dezelfde man die ooit Minix heeft gemaakt en er later van baalde dat er
> een of ander studentje (Linus) daardoor naam heeft gemaakt, omdat de
> code niet beschikbaar was lijkt dus nu weer dezelfde fout te maken?
>
> Zie:
> http://people.fluidsignal.com/~luferbu/misc/Linus_vs_Tanenbaum.html
>
> Jammer, Professor Tanenbaum. Heel jammer.

Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat als ik nu met een
open versie van de rfid guardian kom ik wereldberoemd ga worden? Zo
moelijk is het niet, dat rfid protocol is simpelweg een binary
search gecombineerd met een simpel serieel protocolletje. Een PICtje
en een rudimentair zend/ontvangst circuitje en je bent er wel.. Wat
software in die pic, ook niet moeilijk te schrijven lijkt me..

> ps: Ondergetekende baalde nog steeds dat hij het vak OS niet zo goed
> deed als hij had gewild...grr :)

Hmm, ik was al bezig met m'n eigen os toen ik nog niet eens van de
havo af kwam, het vak OS viel dus een beetje tegen :)

Gr,

Koen

--
K.F.J. Martens, Sonologic, http://www.sonologic.nl/
Networking, hosting, embedded systems, unix, artificial intelligence.