[Issuedrinks] rfid guardian

Koen Martens gmc at sonologic.nl
Fri Aug 11 23:37:16 UTC 2006

Rolf Kleef wrote:
> late reactie:

> moi ici - ik betaal wel via XS4ALL (zeer marginaal, ok) maar het zou
> handig zijn als XS4ALL dan ook een aankruisvakje had gehad: "nieuwsbrief?"

Bij mijn weten is (was) dat vakje er ook, dat is namelijk hoe ik in
de eerste plaats op die nieuwsbrief ben beland!

> aan de andere kant... ze zouden ook aan de rss moeten, nieuwsbrieven
> doen het bij mij niet zo goed meer :-)

Ach, het komt bij mij toch allemaal in hetzelfde programma uit, dus
of het nou een nieuwsbrief is of een rss.. jammer dat ze de
nieuwsbrief nieuwsberichten niet ook po de site hadden staan, dan
had ik je zo een XSLT kunnen schrijven die er een RSS van maakt :)

Gr,

Koen

--
K.F.J. Martens, Sonologic, http://www.sonologic.nl/
Networking, hosting, embedded systems, unix, artificial intelligence.